Често задавани въпроси
С цел да улесним нашите клиенти се постарахме да отговорим на най-често задаваните въпроси. В случай, че не намерите отговор на Вашия въпрос по-долу с удоволствие ще Ви отговорим на посочените телефони за контакти или ни пишете на: shipkovo_planinskirai@abv.bg.1. Как да намерим семеен хотел Семеен хотел „Планински рай“ в Шипково?
Отговор: Хотелът се намира в курорта т.е. на около 3 км от началото на селото идвайки от град Троян или на около 500 м идвайки от село Рибарица, след като видите табелата „Шипково“. И в двата случая ще трябва да се отбиете от главния път и да тръгнете по стръмната уличка за хотела. Следете внимателно указателните табели и няма да Ви бъде трудно да го намирите. Повече информация тук.
2. Спокойно ли е в хотела?
Отговор: Собствениците на Семеен хотел „Планински рай“ държат на спокойствието, дискретността и хармонията в хотела.
3. Далеч ли се намира хотелът от централната част на курорта, магазините, заведенията, обществения басейн и минералната баня ?
Отговор: Разположен е близо до централната част на курорта. Ако сте пеш за около 10 минути, а с кола за 3-5 минути.
4. Колко време преди пристигането си клиентите е желателно да си направят резервация?
Отговор: Колкото по-рано, толкова по-добре.
5. Необходимо ли е да заплатя авансова сума (капаро) за резервация?
Отговор: Да, необходимо е. Може да видите необходимата информация в сайта на хотела в секция "Контакти".
6. Какво представлява апартаментът и до колко човека могат да се настанят?
Отговор: В хотела има три различни по големина апартаменти, които се различават по големината на стаите в тях. Всеки един е с един общ вход и две стаи със санитарен възел. Всяка една стая разполага със спалня или две отделни легла, телевизор и тераса. Това ги прави удобни за ползване от семейство с деца, или приятели. Единят от апартаментите разполага с холна масичка и удобни фотьойли. Повече информация за тях може да намерите тук.
7. Всички стаи в хотела ли са със самостоятелен санитарен възел?
Отговор: Да, с изключение на стаите, разположени на мансардния етаж.
8. В кои часове става настаняването и освобождаването на хотела?
Отговор: Настаняването е след 14.30 ч. в деня на пристигане. Освобождаването на стаята до 11 ч. в деня на заминаване, а ползването на басейна до 13.00 ч. След този час басейна се заплаща допълнително. При по-ранно пристигане от страна на клиентите за настаняване, няма проблем да изчакат или да си направят разходка.
9. Предлага ли хотелът детски кошари или легалца?
Отговор: Не, на този етап. При желание и възможност от страна на клиентите могат да си донесат.
10. Позволява ли хотелът настаняване с домашен любимец?
Отговор:Не. За съжаление в хотела не се допускат домашни любимци.
11. Какви са възможностите за ползване на интернет в хотела?
Отговор: В хотела има безжичен интернет, който може да се използва безплатно от неговите гости.
12. Ако съм гост на Семеен хотел „Планински рай”, мога ли да поканя приятели/роднини на посещение?
Отговор: Достъпът до стаите на посетители, които не са гости на хотела е забранен. Те могат да посещават свободно ресторанта на хотела, както и да използват допълнителните услуги, при наличие на свободни места срещу заплащане.
13. На какво разстояние се намира басейнът от сградата на хотела? Заплащат ли се допълнително ползването на шезлонги и чадъри?
Отговор: Басейнът на хотела се намира непосредствено до него - на 10 м. Използването му, както шезлонгите, чадърите и масичките не се заплащат допълнително, тъй като са включен към цената на нощувката.
14. Как мога да заплатя хотелската си сметка?
Отговор: Авансовата сума (капаро) за резервация може да се заплати по банков път или чрез пощенски запис, а сметките направени в хотела се заплащат в брой в български лева.
15. Посочените ценив сайта на хотелаза един човек ли важат или за една стая?
Отговор: Обявените цени са за еднодневен престой в наетия тип стая/апартамент, а не са за един човек.
16. Какво включват посочените цени за нощувка?
Отговор: Посочените цени за стаи и апартаменти включват: нощувка, ползването на басейна към хотела през летния сезон, паркинг, Wi-Fiинтернет и туристическа застраховка.
17. Заплаща ли се използванетона парна баня и джакузи?
Отговор: Използването на парна баня и джакузи се заплаща допълнително. Повече информация тук (линк),с изключение на случаите, когато клиента е заплатил пакетна цена
18. Има ли паркинг към хотела и заплаща ли се ползването му?
Отговор: Хотелът разполага с открит паркинг, който не се заплаща от гостите му и от лицата ползващи басейна му.
19. Къде мога да оставя багажа си за няколко часа след освобождаване на стаята?
Отговор: Багажът може да го оставите при нас.
20. Как мога да стигна до хотела,ако нямам личен транспорт?
Отговор: Ако пътувате до град Троян може за по-голямо удобство до Шипково и хотела да си наемете такси. При възможност от наша страна можем да Ви посрещнем в централната част на курорта (с предварителна уговорка). Полезна информация свързана с пътуването тук (линк към телефонните номера на таксита).
21. Как да оставя отзив за впечатленията си от хотела?
Отговор: Може да попълните анкетна карта в хотела или да ни го изпратите в свободен текст на shipkovo_planinskirai@abv.bg .
22. Има ли банкомат в Шипково?
Отговор: На този етап в Шипково няма банкомат. Може да ползвате банкомат в град Троян, намиращ се на 18 км.
23. Има ли здравно заведение в Шипково?
Отговор: Джипито в здравната служба на селото, д-р Д.Александрова; Работно време: 07.00-17.00 ч. (понеделник-петък);
През почивните дни по спешност, може да се обърнете към някое от болничните заведения в гр.Троян: Болница – в гр. Троян се намира МБАЛ “Д-р Стоев-Шварц” - 0670/6 20 21;6 20 22;6 31 92
24. Каква информация ще получавам чрез бюлетина на хотела?
Отговор: Новости,свързани с хотела и курорта, промоционални и празнични оферти за почивка.
25. Как мога да спра да получавам бюлетина от хотела на e-mail си?
Отговор: Изпратете ни съобщение на shipkovo_planinskirai@abv.bg със следния текст: „Не желая да получавам бюлетина на хотела“ и ние ще се постараем да откликнем на желанието Ви.